Мозочкова стимуляція
Що це таке?
Програма мозочкової стимуляції «Прорив у навчанні» (Learning breakthrough) розроблена доктором Френком Белгау, який присвятив понад 40 років вивченню питань шкільної успішності дітей та способів оптимізації можливостей роботи мозку учнів звичайних шкіл. Починаючи з 1960 року, NASA підтримувала дослідження впливу вестибулярної системи на зорове сприйняття, читання, ефективність навчання та загальну успішність. Результати дослідження показали, що залучення людини у виконання завдань, що активізують різні сенсорні системи, змушує його мозок утворювати нові мережі нейронних зв’язків для виконання завдання успішно.
Курс спрямований на розвиток функцій мозочка та базальних гангліїв, які беруть активну участь не тільки в координації рухів, а й у процесах розвитку мови та загальної здатності до навчання.
Як це допомагає?
Програма мозочкової стимуляції побудована таким чином, що в процесі виконання вправ на підтримання балансу мозок постійно змушений інтегрувати рухові, сенсорні, зорові, слухові, тактильні функції, а також функції моторного планування та підтримання балансу. Таким чином, кількість нейронних зв’язків значно збільшується, а передача інформації з однієї ділянки мозку в іншу покращується і прискорюється, що дозволяє успішнішо справлятися із завданнями інтелектуального плану.
– Сенсорна інтеграція (зокрема – побудова 3-D моделі світу);
– Орієнтація у просторі;
– Міжпівкульна взаємодія;
– Відчуття часу та відчуття ритму;
– Послідовність та плавність рухів;
– Бінокулярний зір;
– Пропріоцепцію;
– Читання, лист та математичні навички;
– Темп та плавність мови.
Заняття проходять з використанням балансувальної дошки Белгау за спеціально розробленим планом. Програма складається з двох великих циклів, кожен із яких також підрозділений на частини. Також успішно застосовуються різні балансувальні тренажери, які роблять заняття різноманітними та цікавими. Тривалість одного заняття до 45 хвилин.